יום חמישי, 5 במאי 2011

סקס ומשחק מקדים

משחק מקדים משמש לעורר המאהב שלך כדי להוסיף תבלין נוסף לתוך האהבה שלך עושה בפגישה. אנשים בדרך כלל לשכוח איך המשחק המקדים החשוב הוא, כפי שהם יהיו פשוט לקפוץ ישר אל המשגל. אל תעשה את הטעות הזאת: תמיד מבלים זמן ניכר על משחק מקדים, כדי להפוך את החוויה המינית כולו טוב יותר.

אז הרשו לי רק לציין כמה טכניקות משחק מקדים שיכול לסייע להגדיל את התשוקה ואת האינטימיות של חדר השינה:

1. הגדר את מצב הרוח הנכון. לא רק לרוץ דרך משחק מקדים. מומלץ להתחיל את המשחק המקדים כולו עם שתי הבגדים שלך תחתית ב. ואז לאט לאט להתפשט כמו זו תיצור ציפייה.

2. השתמש הפה שלך בתבונה. נשים אוהבות נשיקות והיא תאהב אותך לחקור את הגוף שלה עם הפה שלך יותר מדי. אין להזניח את החלקים הארוגניים אחרים של הגוף המאהב שלך, כגון עמוד השדרה, הצוואר, ואת תנוכי. על ידי מציצת ונישק אותה מוזנחת הארוגניים, תוכל להפתיע אותה ולגרום לה לעורר בקלות רבה יותר.

3. תמיד מדברים. לתקשר אחד עם השני וגם לבקש משוב. כמה שיחות מלוכלכות יהיה גם טוב כמו זה יעזור לה להשתחרר.

4. להגשים כל פנטזיה מינית אחרים. כפי שכולכם צריכים לדעת, לכל אחד יש לה שלו או הפנטזיה המינית שלו. שתף עם אחת אחרת הן של הפנטזיות שלך, ולנסות להגשים את אחד למען השני. זה יביא אלמנט של כיף לחדר השינה.

האמור לעיל הן כמה דוגמאות של מה שאתה יכול לעשות כדי להיות טוב יותר משחק מקדים. רק לזכור לא לעשות את הטעות של קיום יחסי מין ללא משחק מקדים כלשהו, זה סתם משעמם רומנטי.

"רוצים לדעת יותר על המוח נושבת טיפים התעלסות וסודות להגדיל תשוקה ואינטימיות דרך סקס נהדר? בקרו באתר להלן מידע נוסף. "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה