יום שני, 9 במאי 2011

סרטוני סקס בחינם לצפייה ישירה

הכרויות סקס מצד שני, זה לא הוא, בשילוב עם סקס טיוב בחינם לצפייה ישירה העבודה שלי, שלא לדבר על לחפש בחור מתאים. מתוך מה שראה דקות, הבנתי כי הסיכויים של אותו מספיק שלי טונגה. בלב שלי אני הבנתי את האי טונגה כדי לסמל את הרצון לסביות בחינם לצפייה ישירה הבוער לברוח, לברוח. למעשה, כדי להימלט מן הזוג עליזה מלא של לוס אנג 'לס לא צריך לחצות את האוקיינוס ​​השקט. בחיפוש אחר רעיונות מעשיים יותר אני מחדש קבור באינטרנט ובקרוב הגיעו למסקנה שאני ממש מתאים לכל קונצרט. אני מערבבת עם הקהל על הבמה לבדר אותי. גלישה באתר של מוזיקת ​​

להכיר כל יום בחורה יפה חדשה! הכרויותהדרך להכיר עשרות כוסיות ביום -

קאנטרי, נתקלתי אפשרות גדולה: קונצרט ג 'ו בעיר קופה, נבאדה. הזמר ג 'ו היה גבר בלונדיני נאה עם שפם מטושטשת, בורי בחזית ובצדדים קצרה, ארוכה חזרה ואת המנגינה מוגדר בינוני למדי, הנושאים אשר נסבו סביב אולמות ריקודים, לשעבר רעיותטנדרים . לפניי ולא היה לי מושג לקנות את האלבום, ג 'ואו ללכת לקונצרט שלו, ואם הסילבסטר, הוא שיחק תחת שלי, לא טרחתי להסתכל החוצה. אפילו פחות אטרקטיבי לי היתה קופה עיר הימורים חיים, איבד במדבר איפשהו ליד הגבול הדרומי של איידהו. פעם, ועדיין בבית הספר, נסעתיסרטים עם סאדוקופה: היינו חוזרים מטיול סקי באיידהו, האוטובוס פורנו עם מבוגרות שלנו החליק על הכבישים הקפואים, והוא התרסק לתוך גדר בסמוך לכניסה לעיר. מעולם לא חשבתי שיום אחד אפילו להגיע לשם. אבל עצם הרעיון ערב למהר האלף עבור קילומטרים לשמוע מדרגה שנייה זמרת הארץ בעיר, השלישי היה משהו סרטים עם מגולחות מוזר עדאטרקטיבי. זה יהיה מחאתי נגד בהנאה בלתי מרוסנת אוניברסלית. מסביבי הצטיין המצאת המרהיבים ביותר, חריג ביותר, בדרך הזכורים ביותר כדי לחגוג את השנה החדשה. ואני חשבתי: למה סקס עם גמירות לא לעשות את ההיפך? מה עשוי להיות פחות דרמטי ובלתי נשכח מאשר

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה